در اين مقاله شما به درک کاملي از لينک سازي داخلي، استراتژي صحيح در کاربرد و تاثير آن در بهبود سئو و رتبه بندي سايت خواهيد رسيد. همچنين رايج ترين مشکلاتي که در برخورد با استراتژي لينک سازي، لينک هاي شکسته (broken link) و لينک هاي کم ارزش وجود دارد نيز مورد بررسي قرار مي گيرند. پيش از شروع اجازه دهيد با يک مثال اهميت لينک سازي داخلي را بهتر درک کنيم: وقتي براي اولين بار وارد به يک برج 100 طبقه مي شويد ابزار شما براي رسيدن به طبقه 51 و رفتن به اتاق 512، استفاده از آسانسور، راه پله و راهروها است. مسلما براي رسيدن به طبقه و اتاقي خاص به جستجو در تک تک طبقات نمي پردازيد. لينک سازي داخلي در هر وبسايت همان آسانسوري است که شما را به ديگر مقالات و صفحات هدايت مي کند. استفاده از لينک هاي داخلي علاوه بر اينکه حرکت کاربران در سايت را هدفمند و بهينه مي کند، در درک ارتباط محتوا و صفحات نيز توسط ربات هاي گوگل نقش به سزايي دارد.
به شما اطمينان ميدهيم که پس از مطالعه اين مقاله ديدگاه شما نسبت به لينک سازي داخلي تغيير کرده و زمان مناسبي را براي اصلاح آن در نظر خواهيد گرفت. با اصلاح لينک هاي داخلي ميتوان در کمتر از 1 ماه آمار بازديد سايت را تا 2 برابر افزايش داد. بعد از خواندن اين مقاله ممکن است سوال بعدي که به ذهنتان ميرسد در مورد تعداد لينک سازي هاي داخلي براي يک مقاله باشد. در مقاله چند لينک داخلي براي مقالات بگذاريم، مفصل در مورد اين موضوع صحبت کرديم. با خواندن اين مقاله و مقاله اي که به شما لينک داديم، ميتوانيد استراتژي لينک سازي خود را همين حالا بچينيد. |
درباره این سایت